Lilypie First Birthday tickers

08 February 2011

Baby Aijaz sudah 40 hari

Muhammad Aijaz selamat dilahirkan pada 31 Dec 2010 pada pukul 6.03am di Hosp Batu Pahat. So harini genap Aijaz berumur 40 hari. Baru harini nak update blog. hehe
Actually harini kami satu family baru blk dari Shah Alam. Umair, adik bongsu sy telah selamat berlepas ke Australia pada 7hb Feb utk further study di sana diatas tajaan JPA. Disamping menghantar adik kami ke KLIA, kami juga sempat melawat sepupu kami si Kakak Long yg selamat melahirkan baby  girl pada 6hb Feb.
Oh.. tak lupa juga, sy sempat berjumpa dgn Ex-housemates sy semasa sy still berkerja di putrajaya.. Pn Ain dan Pn Zieha. Sekarang kami masing sudah bertitle Puan. Tersenyum sendiri bila teringat kenangan semasa anak dara dgn mereka berdua. Anak ain, si naufal sungguh bersemangat. Lenguh tangan nak mendukung naufal lama2. Nanti kalau rajin sy upload gambar utk kenangan.

2 comments:

QME Kitchen said...

slm... ko ni hajar...tk tau plk ader blog.. anyway, aku akan selalu dtg blog ko utk kliks ads ko tu ye....
eh, ari ni azhan repot kat aku yg dr chan dtg attack bb tak buat visit rekod n esok ( 11/2 ) en twin nk buat miting Petugas kaunter psl benda ni la....

k, babai hajar...
love : Lieza

Aija said...

adoi liza, tgk... baru la ni aku nak baca blog aku. hehe
so pe cite miting tu?
eh now hj shidi is no more kat a&e rite? So sape wat jadual kita?
Aku nak dtg nnt utk request.

eh blog aku ade advertisement heh?