05 April 2012

Ratu anai-anai ada disini

Bila ada ratu adalah anak-anak buahnya.
Bulan lepas adalah dengar bunyik krek...krek datang dari lemari kat masterbedroom. Dah bagitau kat bear pasal bunyik2 tu. Semalam dalam tengah malam gitu, pasan bear turun masuk store cari barang. Then dengar bunyi spray kat atas.
Rupanya bear jumpa highway anai2 kat tepi lemari tu. Nasib baik baru lemari je kene, katil king kami belum lagi derang sampai.


Nampak cam sket je kan..


Dah tak cantik tepi almari haku.


Pagi tadi masuk bilik tido lain, konon nye nak kemas arr.. sempena nak nyambut kedatangan keluarga BP nanti. Sekali kat bilik ni dengar gak bunyik2 yang sama. Tak sedap ati. Terus selak belakang meja solek. Lar... lagi teruk highway anai2 kat sini.

Yang itam tu bucu katil kayu.


Tarik katil, nampak ni. Huwaaa kes berat tuh.
 
Cepat-cepat call bear informed pasal penemuan ni. Bear janji nak panggil orang. Jawab nyer kene korek tabung lah pasni.

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: